Marcus Løvdal Band

Et ungt og innovativt norsk blues band trengte profilering, som skulle få frem entusiasme og nysgjerrighet bandet har, ved å ha som mål å utvikle sin egen stil innen blues-sjangeren. Påvirket av jazz, rock, soul og andre moderne sjangere. Med enorm begeistring og intensitet i sin spillestil, viser Marcus Løvdal Band stor vilje til å underholde sitt publikum. Dette resulterte i en enkel profil med logotype, farger og en plakatmal for markedsføring av arrangementer. Mer på websiden: marcuslovdal.com

marcusløvdalband_logo1
marcus-løvdal-band-desagn
Se hele prosjektet




Einstabland

I sammarbeid med art fotografen, Tor Einstabland, har vi utviklet en digital presentasjon av en rekke utstillinger og prosjekter hans, som omhandler ulike emner, og selv om hans fotografering kan oppleves som tilfeldig, jobber han svært bestemt med hvert enkelt og bestemt tema. Hans iscenesettelse kan sammenlignes med et filmsett. Han definerer et opptakssted der scenografi, lys og dynamikk passer temaet han jobber på. Så venter han for folk å lage et drama for å fullføre historien / einstabland.com

Webportal for Tor Einstabland. Se mer på: einstabland.com
desagn_portfolio_einstabland_5
Se hele prosjektet


Viking Challenge

Et nytt og spennende motbakkeløp, hvor man kan velge mellom to distanser, tilpasset ambisjoner, form og opplevelse. Løpet ble arrangert første gang i 2014, med formidable 293 glade personer på startstreken. I sammarbeid med Eivind Aurstad har vi dokumentert den historiske stunden.

Se hele prosjektet


Inni

Et magasin utformet med fire tøyler og håndsydd av meg, grafisk designer for grafisk designerne, med ufortalte historier, anekdoter og nyttig info verdt å huske nedskrevet fra intervjuer med utvalgte grafiske designerne.

desagn_portfolio_inni_1
desagn_portfolio_inni_3
Inni Magasinet om grafisk designere.
Se hele prosjektet


Diagonalt

En forening som har fokus på motorisert miljø som et lifestyle med holdning. Målet var å skape et konsept som kan sterkt konkurrere på et internasjonalt nivå. Skape et sted å gå for entusiaster, med fellesinteresser og sympati. Skape mer oppmerksomhet rundt denne unike menneskegruppen der alle brenner for bil. Litt på hver sin egen måte, men alle like mye.

desagn_studio_background
Logo for Diagonalt
Se hele prosjektet